voi dansa cu o printesa

by levmallev

mai presus de poezie e tot ceea ce crezi tu ca ti se intampla si ceea ce cred eu ca mi se intampla e de cacat mai ales ca n-am publicat nimic si cine dracului sa o faca cand am sexul meu bautura mea tigarile mele sunt apolitic si nici nu imi place sa dau teste pentru unii sau altii desigur anii trec si raman un anost d-asta tot ce stiu despre ceea ce mi se intampla imi va prelungi viata dar asta nu e un fapt.

unii spun ca au vazut lumina de fapt inca nu au vazut intunericul unii spun ca au iubit iubesc dar inca au reguli unii spun ca ceilalti sunt la fel ca noi eu spun care noi unii spun ca universul e infinit eu spun ca infinitul nu are nevoie de un univers dar azi iubesc aceasta lume patetica si jalnica maine ma agat de suflet ca de ceva bun unii spun ca lumina lumanarilor trebuie sa fie la nivelul ochilor pentru a fi seducatoare.

