şi eu te iubesc

by levmallev

mă dădeam de curând pe un site de fotografie

unde am dat peste un autoportret

în care tipa avea o fustă scurtă albă

şi pe dosul ei scria în ordinea asta

I love

my

boy

friend

după care comentariile au început să curgă

–      Nu sunt gelos

–      Norocos prietenul! Great Shot

–      este unul dintre posterioarele perfecte pe care le-am văzut aici

–      prietenul tău este foarte, foarte norocos!

etc

şi wow

câti au vrut să-i ţină curul în braţe…

si ce credeţi

–      I am single.

a răspuns ea.

 

tipa asta chiar a făcut o poezie din curul ei

din tipii ăia ce să mai zic

câte sute de mailuri nu o fi primit

că este însăşi dragostea

sau poate du-te dracului ori

te iubesc

desigur toate astea şi în fotografii

oare ce naiba e în neregulă la oamenii din ziua de azi

de ce vor să se fută aşa?

 

plictisit

am închis browserul

şi vreau să ştii

că până la urmă

orice ar putea trece

doar zâmbetul Tău

nu.

